سفارش تبلیغ
صبا ویژن



گوشی آیفون که شما آن را مورد تحسین قرار می‌دهید و از بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار می‌دانید، احتمالا توسط یک کودک ساخته شده است.


اپل اعلام کرد که حدود 10 نوجوانی که هنوز به سن قانونی نرسیده‌اند، در سال 2009 میلادی به صورت قراردادی با این شرکت فعالیت می‌کردند. گزارش مربوط به این مطلب با عنوان "پاسخگویی تامین‌کننده" در سایت اینترنتی شرکت اپل منتشر شده است.


به گفته اپل، ن دسته از کارمندان این شرکت که هنوز به سن قانونی نرسیده‌اند در سه بخش مختلف مشغول به فعالیت هستند. در این گزارش بخش‌هایی که این کودکان در آن کار می‌کنند به درستی مشخص نشده است، اما اپل اظهار داشته که بازرسان مربوطه از مراکز تولید این شرکت در چین، جمهوری چک، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، کره جنوبی، تایوان، تایلند و آمریکا بازدید کرده‌اند. این کارخانه‌ها به تولید گوشی هوشمند آیفون، دستگاه چندرسانه‌ای قابل‌حمل iPod و انواع رایانه‌های اپل مشغول هستند.


در این گزارش آمده است: «در سه بخش مختلفی که نوجوانان در آن‌ها مشغول به کار هستند، بازبینان و ماموران ما دریافته‌اند که 11 کارمند پیش از رسیدن به سن قانونی در این مراکز مشغول به کار شده‌اند؛ اگرچه این کارمندان در زمان بازبینی یا به سن قانونی رسیده‌ بودند و یا دیگر در شرکت اپل مشغول به فعالیت نبودند».


اپل اعلام کرده است که سن قانونی برای کار کردن در این کارخانه در کشورهای مذکور 16 سال است. کارمندانی که سن آن‌ها هنوز قانونی نشده بود و در اپل مشغول به کار بودند،‌ در زمان استخدام 15 سال داشتند.
 منبع: http://www.pcworld.com



   مدیر وبلاگ
انتقال موبایل پاتوق آدرس تغییر کرد
ایمیل ها: mobilepatogh@gmail.com بررسی گوشی های موبایل در موبایل پاتوق
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :127
بازدید دیروز :22
کل بازدید : 955220
کل یاداشته ها : 1465


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ